REKLAMACE
V případě, že Vám objednané zboží nepřišlo nebo přišlo poškozené anebo se poškodilo během běžného používání v záruční době, kontaktujte nás, prosíme, neprodleně telefonicky nebo zprávou na e-mail reklamace@supraviz.cz
Pokud nám zasíláte e-mail, prosíme, nezapomeňte uvést:
- Číslo Vaší objednávky
- Zda je poškozena pouze část nebo celá objednávka
- Vhodné je zaslat i foto poškozené zásilky, abychom měli lepší představu, co se přesně stalo
- Způsob řešení reklamace (tedy zda požadujete vrácení peněz, slevu, opravu nebo výměnu za nový kus / nové kusy)
Nebo nám zašlete vyplněný reklamační formulář (zaslat můžete poštou na poštovní adresu dodavatele nebo na e-mail reklamace@supraviz.cz :
Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy:
Mnohokrát Vám děkujeme