REKLAMACE

 


 

V případě, že Vám objednané zboží nepřišlo nebo přišlo poškozené anebo se poškodilo během běžného používání v záruční době, kontaktujte nás, prosíme, neprodleně telefonicky nebo zprávou na e-mail reklamace@supraviz.cz

 


 

Pokud nám zasíláte e-mail, prosíme, nezapomeňte uvést:

  • Číslo Vaší objednávky
  • Zda je poškozena pouze část nebo celá objednávka
  • Vhodné je zaslat i foto poškozené zásilky, abychom měli lepší představu, co se přesně stalo
  • Způsob řešení reklamace (tedy zda požadujete vrácení peněz, slevu, opravu nebo výměnu za nový kus / nové kusy)

Nebo nám zašlete vyplněný reklamační formulář (zaslat můžete poštou na poštovní adresu dodavatele nebo na e-mail reklamace@supraviz.cz :

 

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy:

 

Mnohokrát Vám děkujeme